mandag 19. september 2011

fjern sa du??

HVOR fjern kan man bli liksom?
Jeg har nettopp vært på samtale. Vekt og full pakke. Etter samtalen måtte jeg på apoteket for å kjøpe næringsdrikker (jeg bare HATER næringsdrikker)(Noen burde seriøst lage næringsdrikker som smaker godt..).
Også skulle jeg ta bussen hjem.
Så sitter jeg der på bussen da, med musikk i ørene og glor ut av vinduet. Ser at det regner. Ser at det regner på vannet. VANNET??? What the f..... ??
Feil buss. Jada. Feil buss, totalt gal retning. Så jeg hopper av bussen på første stopp, og vasser den ganske lange biten tilbake til busstasjonen. I regnet. uten regntøy, selvsagt. For jeg skulle jo ta bussen.
Når jeg omsider kommer inn døra hjemme, kliss våt, dødsliten og en anelse sur, så oppdager jeg at apotek-posen ikke er med meg lengre.
Så de deilige Fresubin næringsdrikkene får noen andre glede seg over. Jeg er ferdig. Over og ut.

4 kommentarer:

  1. For å reklamere litt så syns jeg Nutricia sine nutridrinker multifiber enten med appelsinsmak eller jordbærsmak er ganske gode. Fresubin og resource syns jeg er helt forferdelige. ;)

    Håper ettermidddagen og kvelden går litt bedre. :)

    SvarSlett
  2. Omg for en kjip dag..da er det lov å være sur..men hell i uhell,da slipper du å drikke de næringsdrikkene som du ikke liker...

    SvarSlett
  3. Tuva: Takk for tips, da skal jeg teste ut de, siden jeg jo må ha nye likevel :P

    Laila: jepp, iallfall litt utsatt problem ;)

    majamalie

    SvarSlett
  4. Jeg får ikke kommentert som pålogget av en eller annen irriterende merkelig grunn....anybody??

    majamalie

    SvarSlett